16 Νοεμβρίου 2013

Μια μητέρα γράφει από τη ΜΕΝΝ

Η δική μου ιστορία βρίσκεται ακόμη σε εξέλιξη, ελπίζουμε ωστόσο ότι φτάνουμε στο τέλος.

Ήταν μια όμορφη Κυριακή, ακόμη θυμάμαι τι φορούσα εγώ και η μεγάλη μου κόρη. Περάσαμε ήρεμα, έτσι όπως συνηθίζουμε να περνάμε τις Κυριακές μας. Διένυα την 29η εβδομάδα κύησης. Νύχτα βαθιά, αλλάζω πλευρό κι εκείνη τη στιγμή αλλάξαν όλα, άλλαξε η ζωή, τα δεδομένα μας, εμείς.

Πήγαμε στο μαιευτήριο, ολική ρήξη αμνιακού σάκου, «θα κάτσεις μέχρι να γεννήσεις». Να μην μακρυγορώ, γέννησα στις 30 βδομάδες ακριβώς, τη λιλιπούτεια κόρη μου, 1500 γραμμάρια. Ο γιατρός με είχε ενημερώσει για τη συνέχεια, όμως η ΜΕΝΝ είναι ένας άλλος κόσμος που μόνο άμα γνωρίσεις, θα καταλάβεις. Είμαστε 32 μέρες μέσα, ενώ εδώ και 2 μέρες είμαστε στην «απλή παρακολούθηση», τρώγοντας προς το παρόν με ρινοκαθετήρα, αλλά - πού θα πάει; - θα τραβήξει και με το μπιμπερό.


Είμαι ευγνώμων που φτάσαμε ως εδώ χωρίς μεγάλα προβλήματα και πισωγυρίσματα. Αυτή τη στιγμή μου φαίνεται απίστευτο ότι κάποτε θα φύγουμε από εδώ. Ξερω όμως ότι θα γίνει. Και θα γίνει για όλα τα παιδάκια, σε όλα τα μαιευτήρια που αγωνίζονται να τα καταφερουν.
Νομίζω ότι μετά από όλο αυτό, έγινα καλύτερος άνθρωπος.


Στείλτε την ιστορία σας στο ksokou@gmail.com με τίτλο Η ιστορία μου. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην αναφερθείτε σε νοσοκομεία και ονόματα γιατρών για ευνόητους λόγους. Τυχόν σχόλια που θα αναφέρονται σε ονόματα δεν μπορώ να τα δημοσιεύσω. 


To 31ebdomades.blogspot.com στηρίζει την καμπάνια για την παγκόσμια ημέρα που διενεργεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για τη Φροντίδα των Νεογνών (EFCNI), ένα διεθνές δίκτυο υποστήριξης όσων φροντίζουν πρόωρα και άρρωστα μωρά. Μέχρι και τις 17 Νοεμβρίου θα δημοσιεύει νέα, ειδήσεις και βιώματα από την εμπειρία της προωρότητας. 
Κάντε like στη σελίδα www.facebook.com/WorldPrematurityDay και διαδώστε την Παγκόσμια Ημέρα (κατά της) Προωρότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου