29 Οκτωβρίου 2013

Η ιστορία της Ελευθερίας: Το μωρό σταμάτησε να κινείται



Η μικρή μου είναι τώρα 4 χρονών. Γεννήθηκε πρόωρη στις 33 εβδομάδες. Έπρεπε να μου την πάρουν. Ο (μόνο) βιολογικός της πατέρας, με χτύπησε όταν ήμουν έγκυος στην 32η εβδομάδα και το μωρό σταμάτησε να κινείται και να αντιδρά ακόμα κι όταν υποβλήθηκα σε ορό για στρεσογόνες καταστάσεις.

Φοβόταν ο γιατρός για διανοητική στέρηση, άλλο αν σε μένα δεν το ανέφερε ποτέ. Το έμαθα πολύ αργότερα από τους γονείς μου, στους οποίους το είχε πει τότε.

Ευτυχώς, το παιδί μου κάθε άλλο παρά διανοητική στέρηση έχει. Είναι ένα γλυκό, έξυπνο και φωτισμένο κοριτσάκι που το μεγαλώνω μόνη, με την ψυχική συμπαράσταση των γονιών μου. Ευχαριστώ πολύ.


Στείλτε την ιστορία σας στο ksokou@gmail.com με τίτλο Η ιστορία μου. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην αναφερθείτε σε νοσοκομεία και ονόματα γιατρών για ευνόητους λόγους. Τυχόν σχόλια που θα αναφέρονται σε ονόματα δεν μπορώ να τα δημοσιεύσω. 

 To 31ebdomades.blogspot.com στηρίζει την καμπάνια για την παγκόσμια ημέρα που διενεργεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για τη Φροντίδα των Νεογνών (EFCNI), ένα διεθνές δίκτυο υποστήριξης όσων φροντίζουν πρόωρα και άρρωστα μωρά. Μέχρι και τις 17 Νοεμβρίου θα δημοσιεύει νέα, ειδήσεις και βιώματα από την εμπειρία της προωρότητας. 


Κάντε like στη σελίδα www.facebook.com/WorldPrematurityDay και διαδώστε την Παγκόσμια Ημέρα (κατά της) Προωρότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου